Napisane przez: mikrotikls | 4 lipca, 2010

mikrotik jako router do ME

RouterOS znakomicie nadaje się do stworzenia routera dla dość popularnego łącza dla ISP jakim jest Metro Ethernet w sieci TP.

Konfiguracja ogranicza się w zasadzie do ustawienia na pierwszym porcie adresu przyłączeniowego, oraz na drugim pierwszego adresu z puli otrzymanej od operatora.

Ja wykorzystałem do tego RB 750G (CPU 680 Mhz, Ram 64 Mb) od 4 miesiecy żadnego zwisu. Działa cały czas stabilnie …


Odpowiedzi

  1. Witam! Na jakim łaczu Metro działa ten RB? Czy obsłuzy 70Mbp?? Bo słyszałem że przy takim to juz PC-et . Proszę o info będę bardzo wdzięczny !! sklep@deinet.pl

    • Pecet tak ale od 500-600 mbps 😉 750G radził sobie znakomicie do 150-180 mbps teraz założyłem rb1200 leci spokojnie 400-500v:) także nie słuchaj tylko spokojnie kupuj 750G spokojnie uciągnie takie łącze, tylko pamiętaj o wyłączeniu contracka bo się ten Rbek ugotuje 🙂 Daję Ci moją gwarancje, że będzie to działać … sprawdzone w czterech odrębnych przypadkach, jakbyś miał problem w konfingu, zapraszam do kontaktu via mail.


Dodaj komentarz

Kategorie