Napisane przez: mikrotikls | 27 listopada, 2010

Routing

W niedługim czasie opublikuje kompletną FAQ  jak przejeść od bridg’a do Routing’u+PPPoE na końcówkach, wraz z opisem konfiguracji FreeRadius na dowolny serwerze Linux’owym. Mam nadzieje że Wam się to przyda


Odpowiedzi

  1. Witaj, z niecierpliwością czekam na ten artykuł. Wkrótce czeka mnie przejście na OSPF + PPPoE. Obecnie serwer na INTRUXie i do konca nie wiem jak się za to zabrać. Każda wskazówka na wagę złota .. 🙂 pozdrawiam

  2. WItam,
    I jak tam kolego prace nad poradnikiem? 😀 sprawdzam stronkę od grudnia bo nie mogę się doczekać. jak coś pisz na @.
    pozdro

  3. Ja również czekam na poradnik a tu już 2 lata mineły i nic ….

  4. Witam

    Kiedy w koncu napiszesz jak przejsc z bridge na routing i pppoe ew wyslij mi nr tel ja zaszwonie bi chcialbym to wprowadzic u suebie w sieci
    Pozdrawiam
    Sawek


Dodaj komentarz

Kategorie